Yurt Dışı İphone alınır mı?
6
●348
- 07-10-2024, 12:18:15Biraz daha detay vermeniz bu konuyu merak eden arkadaşlar için yardımcı olacaktır. Mesela satmanızın temel nedeni nedir? IMEI kaydıyla ilgili problem mi?numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2024, 12:35:27Şuanda Gürcistandan iPhone 16 Pro Max 256 GB aldığınızı varsayarsak 4699 Lari = 58.751 TL yapıyor, sınırdan Türkiye'ye girerken 6000 TL tax free iadesi çıkıyor yani 52.761 TL'ye cihaz size geliyor. Türiyede 'de kayıt fiyatı şuan için 31.692 TL bunuda fiyata eklersek 84.453 TL toplam maliyeti olacaktır. Türkiyede şuanda bu cihazın 110.000 TL olduğunu düşünürsek alınabilir mi alınabilir karar sizin
Tabi Tayland gibi ülkelerden bu cihazı alırsanız bu fiyatın bi 10.000 TL daha altına alabilirsiniz.
- 07-10-2024, 12:49:54Yurtdışından yetkili mağazadan kendiniz alacaksanız evet mantıklı ama yurtiçinde telefoncudan yurtdışı iPhone almak risktir.
Her sim slotunu 4 ay kullanma hakkınız var. 4 ayda bir değiştirip 8 ay kullanabilirsiniz. Kalan 4 ay başınızın çaresine bakmanız lazım. Ama bazı yabancı arkadaşlarım var. IMEI kaydı yapılmamış telefonlarının hiç kapanmadığını söylediler. Belki şans belki teknik sorun. - 07-10-2024, 13:08:09Bu arada bazı söylentiler var ona göre risk alın btk artık çift sim kartlı cihaz olsa dahi sadece tek sim e 4 aylık kullanım hakkı tanınacak diye ve iphone cihazlar diger android cihazları gibi imeil repair işlemleri yapılmıyor en iyi sartlarda 4+4 ay kullanbılırsın ama soyletiler doğru çıkarsa sadece 4 ay kullanıp telefon moloz sekilde kalıp bir daha ki yılın oacak ayını beklemek zorunda kalacaksın
Tabi Tayland gibi ülkelerden bu cihazı alırsanız bu fiyatın bi 10.000 TL daha altına alabilirsiniz.