Yurtdışından yetkili mağazadan kendiniz alacaksanız evet mantıklı ama yurtiçinde telefoncudan yurtdışı iPhone almak risktir.
Her sim slotunu 4 ay kullanma hakkınız var. 4 ayda bir değiştirip 8 ay kullanabilirsiniz. Kalan 4 ay başınızın çaresine bakmanız lazım. Ama bazı yabancı arkadaşlarım var. IMEI kaydı yapılmamış telefonlarının hiç kapanmadığını söylediler. Belki şans belki teknik sorun.