Bu arada bazı söylentiler var ona göre risk alın btk artık çift sim kartlı cihaz olsa dahi sadece tek sim e 4 aylık kullanım hakkı tanınacak diye ve iphone cihazlar diger android cihazları gibi imeil repair işlemleri yapılmıyor en iyi sartlarda 4+4 ay kullanbılırsın ama soyletiler doğru çıkarsa sadece 4 ay kullanıp telefon moloz sekilde kalıp bir daha ki yılın oacak ayını beklemek zorunda kalacaksın