Askerlik HK Sorum Var.
23
●1.166
- 07-10-2024, 15:05:21Birliğe katıldıktan sonra da yazın miktarı lütfen ^^PastelYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2024, 17:07:47Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.lise mezunu değil misin mezunsan daha erteleyebilirsin sonrada gelecek yks ye gir dümenden bi üniversiteye kayıt yap sonra tekrar askerlik şubeye git 29 yaşına kadar tecil ettir.EmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2024, 19:17:27tecilim nereyedeyse biticek bitince şu an üniye yazılmadım ne yapmam lazımseftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2024, 22:24:32askerlik subeye gititn mi sen hic? normalde lise okuyorsan veya mezunsan 22. yasin sonuna kadar erteleyebiliyosun. askerlik subeye git 1 sene daha erteleme hakkin olmali yanin 2025 sonuna kadar. haziranda da yksye girersin en kotu dumenden dusuk puanli bi yer kazanip kayit yaparsin 29 yasina kadar erteleme hakkin olurEmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle