lise mezunu değil misin mezunsan daha erteleyebilirsin sonrada gelecek yks ye gir dümenden bi üniversiteye kayıt yap sonra tekrar askerlik şubeye git 29 yaşına kadar tecil ettir.
tecilim nereyedeyse biticek bitince şu an üniye yazılmadım ne yapmam lazım