EmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tecilim nereyedeyse biticek bitince şu an üniye yazılmadım ne yapmam lazım
askerlik subeye gititn mi sen hic? normalde lise okuyorsan veya mezunsan 22. yasin sonuna kadar erteleyebiliyosun. askerlik subeye git 1 sene daha erteleme hakkin olmali yanin 2025 sonuna kadar. haziranda da yksye girersin en kotu dumenden dusuk puanli bi yer kazanip kayit yaparsin 29 yasina kadar erteleme hakkin olur