tecilim nereyedeyse biticek bitince şu an üniye yazılmadım ne yapmam lazım
askerlik subeye gititn mi sen hic? normalde lise okuyorsan veya mezunsan 22. yasin sonuna kadar erteleyebiliyosun. askerlik subeye git 1 sene daha erteleme hakkin olmali yanin 2025 sonuna kadar. haziranda da yksye girersin en kotu dumenden dusuk puanli bi yer kazanip kayit yaparsin 29 yasina kadar erteleme hakkin olur