• 05-10-2024, 22:53:15
    #1
    İyi akşamlar,
    Aklıma takılan ve alışveriş yapma isteğimi engelleyen bir konu hakkında görüşlerinizi almak istiyorum. Hepsiburada veya benzeri platformlarda limit satan kişilerin, çalıntı kredi kartı gibi illegal yollarla işlem yapma ihtimali var mıdır? Tanımadığı birine bu kadar indirimli bir ürün satmanın sebepleri neler olabilir? Ayrıca, bu tür bir alışverişin alıcı açısından yasal olup olmadığı ve ileride herhangi bir sorunla karşılaşma olasılığım hakkında bilgi verebilir misiniz?
    Teşekkür ederim.
  • 05-10-2024, 22:58:55
    #2
    Kumar bağımlıları yapıyor
  • 05-10-2024, 22:59:44
    #3
    Hocam çalıntı kart veya illegal olabilecek bir yol yok ama, önce ödeme sonra sipariş veririm diyenlerden uzak dur. Oldukça fazla Tokatçı var. Hepsiburada 3d ile işlem yapıyor genelde.
  • 05-10-2024, 23:01:56
    #4
    Aynn bende 5000 liralık 4 taksit ile aldığım bir ödemem var yazan gerken önce nakit ödemeyi istiyor ardından hepsipay ile ödemeyi yaparım diyor bu şekilde kimse ile çalışmayın
  • 05-10-2024, 23:07:29
    #5
    Nakit lazım olan yapıyor hocam. 6-7 ay önce bende bozum yaptırdım mesela şimdi eşek gibi ödüyorum. Ama dediğiniz gibi kişilerde çıkar illa o yüzden dikkatli olun. Yukarıdaki arkadasda önce ödeme diyenlerden uzak dur demiş. İşlem yaparken bende öyle yaptırdım ne var yani. Her türlü riskli işlem sonuçta. Hem 10k lık ürünü 8k ya sağlayacağım hemde parayı en son alacağım bir enayi bozduran mı. İşlem yaparken dikkatli olun yeter.
  • 05-10-2024, 23:16:02
    #6
    AtakanErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi akşamlar,
    Aklıma takılan ve alışveriş yapma isteğimi engelleyen bir konu hakkında görüşlerinizi almak istiyorum. Hepsiburada veya benzeri platformlarda limit satan kişilerin, çalıntı kredi kartı gibi illegal yollarla işlem yapma ihtimali var mıdır? Tanımadığı birine bu kadar indirimli bir ürün satmanın sebepleri neler olabilir? Ayrıca, bu tür bir alışverişin alıcı açısından yasal olup olmadığı ve ileride herhangi bir sorunla karşılaşma olasılığım hakkında bilgi verebilir misiniz?
    Teşekkür ederim.
    Merhaba 10 aydan uzun süredir milyonlarca TL bozum gerçekleştirmiş biri olarak sorularınızı cevaplayacam.

    1- Evet başkasının hesabını vs çalıp onun üzerinden işlem yapmaya çalışıyor olabilir veya alınan peşinatı çalıntı bir kartla ödeyebilir.

    2- Nakit ihtiyacı dışında kimse tercih etmez.

    3- Biz limite değil aldığımız ürün karşılığında nakit ödüyoruz bu sebepten bir yasal sorun yok fakat çalıntı hesap gibi sorun olabilir. Bu tarz sorunlarla uğraşmamak için onlarca önlem alıyoruz herşeyin kaydını tutuyoruz.

    Teşekkürler..
  • 06-10-2024, 03:41:03
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 10 aydan uzun süredir milyonlarca TL bozum gerçekleştirmiş biri olarak sorularınızı cevaplayacam.

    1- Evet başkasının hesabını vs çalıp onun üzerinden işlem yapmaya çalışıyor olabilir veya alınan peşinatı çalıntı bir kartla ödeyebilir.

    2- Nakit ihtiyacı dışında kimse tercih etmez.

    3- Biz limite değil aldığımız ürün karşılığında nakit ödüyoruz bu sebepten bir yasal sorun yok fakat çalıntı hesap gibi sorun olabilir. Bu tarz sorunlarla uğraşmamak için onlarca önlem alıyoruz herşeyin kaydını tutuyoruz.

    Teşekkürler..
    Bozum işleminde tek tük işlem yapanlarda sorun olmasada meslek haline getirip sürekli yapanlar ilerde büyük sıkıntı yaşayacak çünkü hepsiburada nın koyduğu kurala göre yasak , bu bozum işlemlerinde de fatura kesilmediğine göre , sadece hesapların incelenmesine bakar yeterki devlete para lazım olsun