İyi akşamlar,
Aklıma takılan ve alışveriş yapma isteğimi engelleyen bir konu hakkında görüşlerinizi almak istiyorum. Hepsiburada veya benzeri platformlarda limit satan kişilerin, çalıntı kredi kartı gibi illegal yollarla işlem yapma ihtimali var mıdır? Tanımadığı birine bu kadar indirimli bir ürün satmanın sebepleri neler olabilir? Ayrıca, bu tür bir alışverişin alıcı açısından yasal olup olmadığı ve ileride herhangi bir sorunla karşılaşma olasılığım hakkında bilgi verebilir misiniz?
Teşekkür ederim.
Merhaba 10 aydan uzun süredir milyonlarca TL bozum gerçekleştirmiş biri olarak sorularınızı cevaplayacam.
1- Evet başkasının hesabını vs çalıp onun üzerinden işlem yapmaya çalışıyor olabilir veya alınan peşinatı çalıntı bir kartla ödeyebilir.
2- Nakit ihtiyacı dışında kimse tercih etmez.
3- Biz limite değil aldığımız ürün karşılığında nakit ödüyoruz bu sebepten bir yasal sorun yok fakat çalıntı hesap gibi sorun olabilir. Bu tarz sorunlarla uğraşmamak için onlarca önlem alıyoruz herşeyin kaydını tutuyoruz.
Teşekkürler..