Nakit lazım olan yapıyor hocam. 6-7 ay önce bende bozum yaptırdım mesela şimdi eşek gibi ödüyorum. Ama dediğiniz gibi kişilerde çıkar illa o yüzden dikkatli olun. Yukarıdaki arkadasda önce ödeme diyenlerden uzak dur demiş. İşlem yaparken bende öyle yaptırdım ne var yani. Her türlü riskli işlem sonuçta. Hem 10k lık ürünü 8k ya sağlayacağım hemde parayı en son alacağım bir enayi bozduran mı. İşlem yaparken dikkatli olun yeter.