• 04-10-2024, 22:30:45
    #10
    Sadece sağlık, sağlık olmazsa rahat olamazsın. Sağlık olmazsa istediğin kadar paran olsun dünya umurunda olmaz.
  • 04-10-2024, 22:33:51
    #11
    ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yaşındayım 1 senedir bir firmada çalışıyorum ekskavatör operatörü olarak. şuan maaşım 35 farklı firmaların daha fazla verdiğini biliyorum ortalama 40-50 bandında sizce rahat çalışmak mı yoksa para mı
    hocam başka bir şey sorayım, nasıl oldun ve nasıl iş buldun ?
  • 04-10-2024, 22:38:43
    #12
    ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yaşındayım 1 senedir bir firmada çalışıyorum ekskavatör operatörü olarak. şuan maaşım 35 farklı firmaların daha fazla verdiğini biliyorum ortalama 40-50 bandında sizce rahat çalışmak mı yoksa para mı
    Rahat çalışma ortamı
  • 04-10-2024, 22:38:49
    #13
    Emirhanshnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam başka bir şey sorayım, nasıl oldun ve nasıl iş buldun ?
    çalıştığım yerde beden işçisi arıyorlardı girdim operatör boşluğu vardı benimde elim yatkındı belgemi felan aldılar şuan operatörlük yapıyorum
  • 04-10-2024, 22:39:27
    #14
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece sağlık, sağlık olmazsa rahat olamazsın. Sağlık olmazsa istediğin kadar paran olsun dünya umurunda olmaz.
    aynen orası öyle tek böbrek mücadele ediyoruz 😀
  • 04-10-2024, 23:55:32
    #15
    ahmetceo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen orası öyle tek böbrek mücadele ediyoruz 😀
    Öyleyse rahatlık o zaman.
  • 05-10-2024, 00:07:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Rahatlık derim.
  • 05-10-2024, 01:45:29
    #17
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 yasina kadar her seye sahip olmus olman lazim, sonra rahatlik. O yuzden para kas.
    Birincisi şuan Türkiye şartlarında "30 yaşına kadar her şeye sahip olmak" diye bir şey yok. Bırakın bu Instagram motivasyon sayfalarının paylaşım yaptığı ağızı. Bu ülke malesef avrupa standartlarının çeyreği bile değil.

    Bugün bu adam 50K maaş alsa ve hiç sosyal hayatı vs. olmasa ayda yiyeceği para minimum 10K. O da hadi dışarıda yemek yiyeyim, şurada kahve içeyim veya üstüme başıma giyecek alayım dediği para. Sigara vs. saymıyorum.

    Hadi diyelim ki hiç yemedi. 50K'yı olduğu gibi tuttu ve ev almak istiyor. Bugün kıçı kırık 1+1 ev bile milyonlardan başlıyor. Kredi olayı zaten b.k. kaç ay/yıl hiç harcamadan bu adam ev sahibi olur? Her sene artan enflasyon ve açlık sınırı gelirini saymıyorum bile.
  • 05-10-2024, 03:37:12
    #18
    Öncelikle ne kadar şanslı olduğunun farkında olmanı öneririm, yaşıtlarının büyük çoğunluğu çalışma imkanı bulamıyor, yaşın için 35 de ideal bir miktar eğer yerinden memnunsan macera aramaya gerek yok ama mutlaka çeşitli yatırım araçlarına yatırım yap.