Konu
para mı rahatlık mı
04-10-2024, 22:38:43
#12
mesutcandemir
ahmetceo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20 yaşındayım 1 senedir bir firmada çalışıyorum ekskavatör operatörü olarak. şuan maaşım 35 farklı firmaların daha fazla verdiğini biliyorum ortalama 40-50 bandında sizce rahat çalışmak mı yoksa para mı
Rahat çalışma ortamı