30 yasina kadar her seye sahip olmus olman lazim, sonra rahatlik. O yuzden para kas.
Birincisi şuan Türkiye şartlarında "30 yaşına kadar her şeye sahip olmak" diye bir şey yok. Bırakın bu Instagram motivasyon sayfalarının paylaşım yaptığı ağızı. Bu ülke malesef avrupa standartlarının çeyreği bile değil.
Bugün bu adam 50K maaş alsa ve hiç sosyal hayatı vs. olmasa ayda yiyeceği para minimum 10K. O da hadi dışarıda yemek yiyeyim, şurada kahve içeyim veya üstüme başıma giyecek alayım dediği para. Sigara vs. saymıyorum.
Hadi diyelim ki hiç yemedi. 50K'yı olduğu gibi tuttu ve ev almak istiyor. Bugün kıçı kırık 1+1 ev bile milyonlardan başlıyor. Kredi olayı zaten b.k. kaç ay/yıl hiç harcamadan bu adam ev sahibi olur? Her sene artan enflasyon ve açlık sınırı gelirini saymıyorum bile.