• 04-10-2024, 20:53:26
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aygıt yöneticinizde driveri kurulmamış donanım kalmasın chipset vs ünlem işaretli donanım varsa ve driverini bulamadıysanız nasıl bulucağınuz noktasında yardımcı olurum
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    grafik ayarları > uygulama seç > harici ekran kartı ile çalıştır
    evet o ayarı yaptım dahili grafik birimi seçili değil zaten 4070 kartım seçili.
    lakin güç tasarruf moduna almış gibi düşük performans da çalışıyor
    kart arızalı olabilir mi
  • 04-10-2024, 20:53:57
    #20
    Instagram mavi tik✅
    ZenoHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet o ayarı yaptım dahili grafik birimi seçili değil zaten 4070 kartım seçili.
    lakin güç tasarruf moduna almış gibi düşük performans da çalışıyor
    kart arızalı olabilir mi

    olabilir garantiye yollayın
  • 04-10-2024, 21:39:45
    #21
    ZenoHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayin hocalarım bugun gpu test yaparken farkettim ekran kartı tam güç iletmiyor.
    bilgisayar fişe takılı olmasına ragmen ekran kartı aynı güce takılı değilmiş gibi düşük fps de çalışıyor
    bu durumda ne yapmalıyım garantiye mi göndermeliyim ? kullanıcı hatasımı derler ? yoksa ücretsiz bakım hakkı var bunların bakıma göndersem yaparlarmı orda acaba
    başka bi model laptopda denk gelmiştim hocam ekran kartını pedlerina kadar söküp termal vs yapmıştım öyle çözüm görmüştüm zamanında (3080 di ekran kartı)
  • 04-10-2024, 21:41:13
    #22
    Üyeliği durduruldu
    KoksalBoztepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka bi model laptopda denk gelmiştim hocam ekran kartını pedlerina kadar söküp termal vs yapmıştım öyle çözüm görmüştüm zamanında (3080 di ekran kartı)
    Bakima göndermeyi düşünüyorum yavaşladı diye belki orda macun filan yebilerler sok tak yapinca duzelir belki arizali ise belki degisirler kullanici hatasi ise fiyat bildirirler diye düşünüyorum
  • 04-10-2024, 22:23:15
    #23
    Windows 11 Pişmanlıktan aynı sorun bende de var PRO kurdum kurmaz olaydım en kısa zamanda win10 geri dönüş yapacağım.