ZenoHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet o ayarı yaptım dahili grafik birimi seçili değil zaten 4070 kartım seçili.
lakin güç tasarruf moduna almış gibi düşük performans da çalışıyor
kart arızalı olabilir mi

olabilir garantiye yollayın