ZenoHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayin hocalarım bugun gpu test yaparken farkettim ekran kartı tam güç iletmiyor.
bilgisayar fişe takılı olmasına ragmen ekran kartı aynı güce takılı değilmiş gibi düşük fps de çalışıyor
bu durumda ne yapmalıyım garantiye mi göndermeliyim ? kullanıcı hatasımı derler ? yoksa ücretsiz bakım hakkı var bunların bakıma göndersem yaparlarmı orda acaba
başka bi model laptopda denk gelmiştim hocam ekran kartını pedlerina kadar söküp termal vs yapmıştım öyle çözüm görmüştüm zamanında (3080 di ekran kartı)