Laptop için hangi markayı önerirsiniz?
MSİ Katana mı Monster Abra mı?
Oyundan ziyade programlar için alınabilecek en iyi laptop hangisi sizce? Gerekçesiyle yazarsanız sevinirim.
Monster mi Msi mi?
8
●260
- 27-09-2024, 00:28:00MSİ daha iyidir hocam Monster bütçe dostu olduğu için ister istemez bı yerlerden çalınıyorZENROM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama karşılaştırma yaparken marka değilde model olarak karşılaştırma yaparsanız daha sağlıklı olur sizin için - 27-09-2024, 00:28:37msi gaming leptop kullanıcısı olarak msi dememin amacı malzeme kalitesi çok iyi. kullanılan cihaz içi vs hep iyi marka ve kendisinin. parça uyumları o yüzden çok iyi. yüksek sıcaklıklarda leptopa bişey olur mu diye hiç tedirginlik hissi yaşamıyorum. monster kullanmadığım için şahsen bilmiyorum.
- 27-09-2024, 00:31:35Bu soruya cevabı Monster ve ya MSI olarak veremeyiz.
Model ve özellik olarak karşılaştırma yapmak lazım.
Hemen hemen aynı özelliklere sahip iki cihazın arasında kalırsanız , eğer cidden bütçenizi zorlamayacaksa MSI alın derim. Malzeme kalitesi , premium hissiyatı falan bambaşka seviyede. Onun haricinde Monster öğrenci dostu, fiyat performans toplama laptop. - 27-09-2024, 00:33:27Monster alırsanız sauna yanında hediye olarak geliyor. (Kışın iyi oluyor oda sıcacık yazın çok kötü oluyor.)
- 27-09-2024, 00:35:244 yıl civarı monster kullanıyorum, malzeme kalitesi pek iyi diyemem kasa bir zaman sonra esnemeye başlıyor. Yük altında çok ısınıyor, fan sürekli devreye giriyor ısındıkça kasa esniyor fan ızgaraları kendi kendine dökülmeye başladı arka kapak vidaları kendi kendine düşmeye başladı. Onun haricinde işimi gördüğü için memnunum ama bir sonraki cihazım monster olmaz. Laptop alacak olursam MSI veya Asus alırım diye düşünüyorum. Sevgiler.
- 27-09-2024, 10:44:21Teşekkür ederim hocam. Mesaj alındı.YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tavsiyeniz için teşekkür ederim.safakozt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam. Peki MSİ'nin hangi modelini önerirsiniz? Thin, Katana, Cyborg sizce bu üçünden hangisi olabilir?nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam teşekkür ederim. Msi'nin hangi modelini kullanıyorsunuz? Bir de alırken nelere dikkat ettiniz?chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de aynı özelliklere sahip iki marka arasında kaldığım için sizlere danışmak istedim. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.WASDci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam.KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz benim için çok iyi oldu hocam. Teşekkür ederim.Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
