4 yıl civarı monster kullanıyorum, malzeme kalitesi pek iyi diyemem kasa bir zaman sonra esnemeye başlıyor. Yük altında çok ısınıyor, fan sürekli devreye giriyor ısındıkça kasa esniyor fan ızgaraları kendi kendine dökülmeye başladı arka kapak vidaları kendi kendine düşmeye başladı. Onun haricinde işimi gördüğü için memnunum ama bir sonraki cihazım monster olmaz. Laptop alacak olursam MSI veya Asus alırım diye düşünüyorum. Sevgiler.