Monster alırsanız sauna yanında hediye olarak geliyor. (Kışın iyi oluyor oda sıcacık yazın çok kötü oluyor.)
Teşekkür ederim hocam. Mesaj alındı.
Monster kullanıyorum bir daha almam. Msi hiç kullanmadım ancak tekrar alacak olsam kesinlikle msi
Tavsiyeniz için teşekkür ederim.
MSİ daha iyidir hocam Monster bütçe dostu olduğu için ister istemez bı yerlerden çalınıyor
Ama karşılaştırma yaparken marka değilde model olarak karşılaştırma yaparsanız daha sağlıklı olur sizin için
Teşekkür ederim hocam. Peki MSİ'nin hangi modelini önerirsiniz? Thin, Katana, Cyborg sizce bu üçünden hangisi olabilir?
msi gaming leptop kullanıcısı olarak msi dememin amacı malzeme kalitesi çok iyi. kullanılan cihaz içi vs hep iyi marka ve kendisinin. parça uyumları o yüzden çok iyi. yüksek sıcaklıklarda leptopa bişey olur mu diye hiç tedirginlik hissi yaşamıyorum. monster kullanmadığım için şahsen bilmiyorum.
Hocam teşekkür ederim. Msi'nin hangi modelini kullanıyorsunuz? Bir de alırken nelere dikkat ettiniz?
Bu soruya cevabı Monster ve ya MSI olarak veremeyiz.
Model ve özellik olarak karşılaştırma yapmak lazım.
Hemen hemen aynı özelliklere sahip iki cihazın arasında kalırsanız , eğer cidden bütçenizi zorlamayacaksa MSI alın derim. Malzeme kalitesi , premium hissiyatı falan bambaşka seviyede. Onun haricinde Monster öğrenci dostu, fiyat performans toplama laptop.
Ben de aynı özelliklere sahip iki marka arasında kaldığım için sizlere danışmak istedim. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.
Teşekkür ederim hocam.
4 yıl civarı monster kullanıyorum, malzeme kalitesi pek iyi diyemem kasa bir zaman sonra esnemeye başlıyor. Yük altında çok ısınıyor, fan sürekli devreye giriyor ısındıkça kasa esniyor fan ızgaraları kendi kendine dökülmeye başladı arka kapak vidaları kendi kendine düşmeye başladı. Onun haricinde işimi gördüğü için memnunum ama bir sonraki cihazım monster olmaz. Laptop alacak olursam MSI veya Asus alırım diye düşünüyorum. Sevgiler.
Yorumunuz benim için çok iyi oldu hocam. Teşekkür ederim.