Dostlar ben Almanya'da ikamet ediyorum. Burada ÅŸirketimi kurdum ve buraya yerleÅŸtim.
Yazıları okudum. 1-2 arkadaşın dışında söylediklerinizin hepsi ileri ki yıllarda size ceza olarak geri dönecek haberiniz olsun. Bu durumun benzeri Amerika'da şirket açanlar içinde geçerliydi. Federal ve eyalet vergisi dışında kimse ödeme yapmadı. Hatta muhasebeciye bile gerek yok. Biz beyanları kendimiz veriyoruz dediler. Bu arkadaşlar 3 yıl sonra 5472'den 25.000 dolar ceza yediler :-)
yarın bir gün aynı durumu siz yaşayacaksınız gibime geliyor.
Herkese kolay gelsin.
Yurtdışında Şirket Açmak
43
●2.456
- 27-09-2024, 13:39:19
- 27-09-2024, 13:43:32Dediğiniz doğru hocam birisi özel mesajdan uyarmıştı detaylara bak diye öyle olunca Türkiye'den aşağı kalır yanı kalmıyor avantajı kalmıyor kendisine teşekkür edeceğim birazdanabdullahemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2024, 13:49:28Sömüren halk mı yoksa başımızdakiler mi acaba? Orada 30 bin GBP’lik arabaya 120 bin GBP ödemediğin sürece çok ahkam kesme bence.mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2024, 13:55:31Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Dostum olay zaten detaylarda bitiyor. Detayları bilmezsen sonrasında maalesef acı reçeteyle karşı karşıya kalıyorsun.Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2024, 19:55:47Aynı şekil almanyadayım ve arkadaşa uyarıyı yaptım avrupaya girişi bile unuttururlar öyle birkaç sterlin verip şirket kurucam olayları öyle bilindiği gibi değilabdullahemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2024, 23:38:14Yıllardır dropshipping yapan kişiler var ve hepsi de eğitim videolarında ingiltere veya abd yurt dışı şirket açmayı tavsiye ediyorlar. 3 yıl sonra sorun çıkacaksa bu adamlar yıllarca nasıl yapıyor hocam?abdullahemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2024, 00:45:50Hocam mesaj kutum dolu mesajları silemiyorum da buradan size iki şey sorabilir miyim?Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-) Yurtdışında(İngiltere veya Abd) şirket açmak güvenli mi?
2-) Şirketi açtık atıyorum 2-3 ay sonra kapatmak istiyorum, sorunsuz ve kolay bir şekilde kapatabiliyor muyum? - 28-09-2024, 12:18:20Vergilerini oduyorlarsa neden sorun ciksin?Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun cikacak olan kisiseler, US ya da UK'de sirket acinca vergi odemeyecegini sananlar ve sirket hesabindanki parayi sirket karti ile kisisel harcamalari icin kullanmalari.