• 27-09-2024, 13:39:19
    #28
    Dostlar ben Almanya'da ikamet ediyorum. Burada ÅŸirketimi kurdum ve buraya yerleÅŸtim.

    Yazıları okudum. 1-2 arkadaşın dışında söylediklerinizin hepsi ileri ki yıllarda size ceza olarak geri dönecek haberiniz olsun. Bu durumun benzeri Amerika'da şirket açanlar içinde geçerliydi. Federal ve eyalet vergisi dışında kimse ödeme yapmadı. Hatta muhasebeciye bile gerek yok. Biz beyanları kendimiz veriyoruz dediler. Bu arkadaşlar 3 yıl sonra 5472'den 25.000 dolar ceza yediler :-)

    yarın bir gün aynı durumu siz yaşayacaksınız gibime geliyor.

    Herkese kolay gelsin.
  • 27-09-2024, 13:43:32
    #29
    abdullahemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar ben Almanya'da ikamet ediyorum. Burada ÅŸirketimi kurdum ve buraya yerleÅŸtim.

    Yazıları okudum. 1-2 arkadaşın dışında söylediklerinizin hepsi ileri ki yıllarda size ceza olarak geri dönecek haberiniz olsun. Bu durumun benzeri Amerika'da şirket açanlar içinde geçerliydi. Federal ve eyalet vergisi dışında kimse ödeme yapmadı. Hatta muhasebeciye bile gerek yok. Biz beyanları kendimiz veriyoruz dediler. Bu arkadaşlar 3 yıl sonra 5472'den 25.000 dolar ceza yediler :-)

    yarın bir gün aynı durumu siz yaşayacaksınız gibime geliyor.

    Herkese kolay gelsin.
    Dediğiniz doğru hocam birisi özel mesajdan uyarmıştı detaylara bak diye öyle olunca Türkiye'den aşağı kalır yanı kalmıyor avantajı kalmıyor kendisine teşekkür edeceğim birazdan
  • 27-09-2024, 13:49:28
    #30
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ancak asalaklar yaşadığı yeri sömürür. yaşıyorum vergimi veriyorum. vergimi vermekten utanmıyorum. buradaki insanlar İngiltere muhasebe sistemini bilmiyor 80bin pounda kadar bedava sanıyor. hatta çoğu bildirmiyor bile. payslip olmadan dividend voucher yapmadan bu insanlar nasıl şirketten kendine para çekecek. suriyeliler Türkiye'de vergisiz işletme açıyor diye kuduranlar ingilterede şirket açıp vergi kaçıracak.
    Türkiyede yaşayıp ingilterede şirket açıp muhasebe yaptırıp vergi ödeyen var mı?
    gerçekleri açık net yazmak varken yok şu siteden alınıyor yok vergi bedava herkes birbirini kandırsın.
    ingiliz vatandaşı abim açıklar size sonradan ingiliz vatandaşı olurken edilen yeminde krala bağlı kalacağına yemin edilir. kralına böyle mi bağlı kalıyorsun?
    Sömüren halk mı yoksa başımızdakiler mi acaba? Orada 30 bin GBP’lik arabaya 120 bin GBP ödemediğin sürece çok ahkam kesme bence.
  • 27-09-2024, 13:55:31
    #31
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz doğru hocam birisi özel mesajdan uyarmıştı detaylara bak diye öyle olunca Türkiye'den aşağı kalır yanı kalmıyor avantajı kalmıyor kendisine teşekkür edeceğim birazdan
    Dostum olay zaten detaylarda bitiyor. Detayları bilmezsen sonrasında maalesef acı reçeteyle karşı karşıya kalıyorsun.
  • 27-09-2024, 19:55:47
    #32
    abdullahemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar ben Almanya'da ikamet ediyorum. Burada ÅŸirketimi kurdum ve buraya yerleÅŸtim.

    Yazıları okudum. 1-2 arkadaşın dışında söylediklerinizin hepsi ileri ki yıllarda size ceza olarak geri dönecek haberiniz olsun. Bu durumun benzeri Amerika'da şirket açanlar içinde geçerliydi. Federal ve eyalet vergisi dışında kimse ödeme yapmadı. Hatta muhasebeciye bile gerek yok. Biz beyanları kendimiz veriyoruz dediler. Bu arkadaşlar 3 yıl sonra 5472'den 25.000 dolar ceza yediler :-)

    yarın bir gün aynı durumu siz yaşayacaksınız gibime geliyor.

    Herkese kolay gelsin.
    Aynı şekil almanyadayım ve arkadaşa uyarıyı yaptım avrupaya girişi bile unuttururlar öyle birkaç sterlin verip şirket kurucam olayları öyle bilindiği gibi değil
  • 27-09-2024, 20:23:32
    #33
    Habibi come to Dubai
  • 27-09-2024, 23:38:14
    #34
    abdullahemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar ben Almanya'da ikamet ediyorum. Burada ÅŸirketimi kurdum ve buraya yerleÅŸtim.

    Yazıları okudum. 1-2 arkadaşın dışında söylediklerinizin hepsi ileri ki yıllarda size ceza olarak geri dönecek haberiniz olsun. Bu durumun benzeri Amerika'da şirket açanlar içinde geçerliydi. Federal ve eyalet vergisi dışında kimse ödeme yapmadı. Hatta muhasebeciye bile gerek yok. Biz beyanları kendimiz veriyoruz dediler. Bu arkadaşlar 3 yıl sonra 5472'den 25.000 dolar ceza yediler :-)

    yarın bir gün aynı durumu siz yaşayacaksınız gibime geliyor.

    Herkese kolay gelsin.
    Yıllardır dropshipping yapan kişiler var ve hepsi de eğitim videolarında ingiltere veya abd yurt dışı şirket açmayı tavsiye ediyorlar. 3 yıl sonra sorun çıkacaksa bu adamlar yıllarca nasıl yapıyor hocam?
  • 28-09-2024, 00:45:50
    #35
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle ingilizceniz varsa kimseye para vermeden açabilirsiniz. ingilterede herşey beyana dayalı yıllık 80 bin sterline kadar kdv zorunluluğu yok muhasebeci zorunluluğuda yok wise tan kart alıp tr de çekim ve harcamada yapabiliyorsunuz çekinerek açtım çok fazla bilgi bulamadan en sonunda @BilWeb; hocamla anlaşarak onun aracılığı ile açtım şirketi kesinlikle öneririm gece geç saatlerde dahi bakıyor kendisi ile alakalı olmayan bildiği konularda şirket ile alakalı sorunlarda yardımcı oluyor aynı şekilde adres işlemlerinide hallediyor kargo gelirse sizlere gönderim yapıyor.
    Hocam mesaj kutum dolu mesajları silemiyorum da buradan size iki şey sorabilir miyim?

    1-) Yurtdışında(İngiltere veya Abd) şirket açmak güvenli mi?
    2-) Şirketi açtık atıyorum 2-3 ay sonra kapatmak istiyorum, sorunsuz ve kolay bir şekilde kapatabiliyor muyum?
  • 28-09-2024, 12:18:20
    #36
    dev
    Kurumsal Üye
    Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır dropshipping yapan kişiler var ve hepsi de eğitim videolarında ingiltere veya abd yurt dışı şirket açmayı tavsiye ediyorlar. 3 yıl sonra sorun çıkacaksa bu adamlar yıllarca nasıl yapıyor hocam?
    Vergilerini oduyorlarsa neden sorun ciksin?
    Sorun cikacak olan kisiseler, US ya da UK'de sirket acinca vergi odemeyecegini sananlar ve sirket hesabindanki parayi sirket karti ile kisisel harcamalari icin kullanmalari.