Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Dediğiniz doğru hocam birisi özel mesajdan uyarmıştı detaylara bak diye öyle olunca Türkiye'den aşağı kalır yanı kalmıyor avantajı kalmıyor kendisine teşekkür edeceğim birazdan
Dostum olay zaten detaylarda bitiyor. Detayları bilmezsen sonrasında maalesef acı reçeteyle karşı karşıya kalıyorsun.