Öncelikle ingilizceniz varsa kimseye para vermeden açabilirsiniz. ingilterede herşey beyana dayalı yıllık 80 bin sterline kadar kdv zorunluluğu yok muhasebeci zorunluluğuda yok wise tan kart alıp tr de çekim ve harcamada yapabiliyorsunuz çekinerek açtım çok fazla bilgi bulamadan en sonunda
@BilWeb; hocamla anlaşarak onun aracılığı ile açtım şirketi kesinlikle öneririm gece geç saatlerde dahi bakıyor kendisi ile alakalı olmayan bildiği konularda şirket ile alakalı sorunlarda yardımcı oluyor aynı şekilde adres işlemlerinide hallediyor kargo gelirse sizlere gönderim yapıyor.
Hocam mesaj kutum dolu mesajları silemiyorum da buradan size iki şey sorabilir miyim?
1-) Yurtdışında(İngiltere veya Abd) şirket açmak güvenli mi?
2-) Şirketi açtık atıyorum 2-3 ay sonra kapatmak istiyorum, sorunsuz ve kolay bir şekilde kapatabiliyor muyum?