Dostlar ben Almanya'da ikamet ediyorum. Burada şirketimi kurdum ve buraya yerleştim.
Yazıları okudum. 1-2 arkadaşın dışında söylediklerinizin hepsi ileri ki yıllarda size ceza olarak geri dönecek haberiniz olsun. Bu durumun benzeri Amerika'da şirket açanlar içinde geçerliydi. Federal ve eyalet vergisi dışında kimse ödeme yapmadı. Hatta muhasebeciye bile gerek yok. Biz beyanları kendimiz veriyoruz dediler. Bu arkadaşlar 3 yıl sonra 5472'den 25.000 dolar ceza yediler :-)
yarın bir gün aynı durumu siz yaşayacaksınız gibime geliyor.
Herkese kolay gelsin.