giffgaff'tan hat isteme hk.
11
●388
- 26-09-2024, 12:05:05Hat başına açtırma için 273₺ lik bir ücret ödemeniz gerekmektedir hocam. Ben size isterseniz hesap başı 250₺ ye istediğiniz kadar WhatsApp açarım. Ayrıca gifgaff 6 ay dayanıyor 6 aydan sonra tekrar yükleme yapmanız gerekiyor yani siz sıfır hat kadar ücret yatıracaksınız ona. Bizde öyle bir dert yok 1 yıl dayanıyor 1 yıl sonra da çok değil 50-100₺ ye yenileniyor şu anki kur a göre

https://wa.me/380730321514 - 26-09-2024, 12:05:09yükleme olayından haberim var hocam. teslim alırken falan ödüyor muyuz onu merak ettim hocamcrytek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2024, 12:05:53greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teslimat ücretsiz hocam. - 26-09-2024, 12:06:50hocam bana bir tane yabancı hat lazım öyle sayısız numarayla falan işim yok yani. ilginiz için teşekkür ederim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2024, 12:09:00Tabi size kalmış hocam bir tane alıcam her zaman yanımda dursun derseniz arkadaşın yazdığı gibi 10£ Luk bir açtırma ücreti var o da 450 falan yapıyor. 6 ay sonunda tekrar yatırmanız gerek yoksa hat kapanıyor. Ben de isterseniz size 1 adet sim tanımlayabilirim.greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2024, 12:11:05hocam sizin sim fiziki mi? ya da şöyle sorayım daha önce bir başkası tarafından kullanılma ihtimali var mıdır? kusura bakmayın bu işlerle ilgili pek bilgim olmadığımdan amatörce sorular soruyor olabilirim 😀Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2024, 12:14:20Yok hocam estağfurullah soru sormadan bilemezsiniz. Şöyle söyleyeyim bayiden numara alıyorum yani siz nasıl Vodafone dan numara alıyorsanız öyle. Ha önceden kullanılmış olma ihtimali de dediğim gibi bayi ile eş değer. Ama ben hiç denk gelmedim. Gelirse değiştiririz sorun olmaz. Sim fiziki ancak size teslim edemiyorum çünkü cihazlarımıza bağlı.greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
