Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi size kalmış hocam bir tane alıcam her zaman yanımda dursun derseniz arkadaşın yazdığı gibi 10£ Luk bir açtırma ücreti var o da 450 falan yapıyor. 6 ay sonunda tekrar yatırmanız gerek yoksa hat kapanıyor. Ben de isterseniz size 1 adet sim tanımlayabilirim.
hocam sizin sim fiziki mi? ya da şöyle sorayım daha önce bir başkası tarafından kullanılma ihtimali var mıdır? kusura bakmayın bu işlerle ilgili pek bilgim olmadığımdan amatörce sorular soruyor olabilirim 😀