greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sizin sim fiziki mi? ya da şöyle sorayım daha önce bir başkası tarafından kullanılma ihtimali var mıdır? kusura bakmayın bu işlerle ilgili pek bilgim olmadığımdan amatörce sorular soruyor olabilirim 😀
Yok hocam estağfurullah soru sormadan bilemezsiniz. Şöyle söyleyeyim bayiden numara alıyorum yani siz nasıl Vodafone dan numara alıyorsanız öyle. Ha önceden kullanılmış olma ihtimali de dediğim gibi bayi ile eş değer. Ama ben hiç denk gelmedim. Gelirse değiştiririz sorun olmaz. Sim fiziki ancak size teslim edemiyorum çünkü cihazlarımıza bağlı.