greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bana bir tane yabancı hat lazım öyle sayısız numarayla falan işim yok yani. ilginiz için teşekkür ederim.
Tabi size kalmış hocam bir tane alıcam her zaman yanımda dursun derseniz arkadaşın yazdığı gibi 10£ Luk bir açtırma ücreti var o da 450 falan yapıyor. 6 ay sonunda tekrar yatırmanız gerek yoksa hat kapanıyor. Ben de isterseniz size 1 adet sim tanımlayabilirim.