• 22-09-2024, 13:28:08
    #10
    Mesajı yazan şahıslar beni her yerden engellemiş Çok kırıldım kendilerine Hajjsjasjdajksd
    Gitti 20₺ lik iş Puhahhahahhaha
  • 22-09-2024, 13:28:42
    #11
    R10 da 20 Tl ye tasarım yapıyorum adlı konusu yoksa İsterse 1 tl ye yapsın kime karışamaz , sonuçta ortada komu yok. özelden konuşma ya girdiği için r10 konu dışı oluyor
  • 22-09-2024, 13:45:11
    #12
    @MKDesign; @MustafaAKCA; @Karmen Medya; @BurakÇEKER; @grafiking; @MrtbtL; @EKA Reklam; @NovaDesign; @LisaCreative; @BATUHANKURT; @Palria; @Tunahan; @delikurt8; @kaanilbey; @FiKRAL; @kadirflance; @Eyup; @canfidelity; @Blesyum; @Anılcan; @gcN; @Jessep; @peerless; @Erc_Orc;

    Siz değerli r10 tasarımcı arkadaşlarım konu ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
  • 22-09-2024, 13:56:36
    #13
    .best ONE 🏆
    bu iş tamamen eziklikle alakalı. Durumla alakası yok durumu olmayan adam 20 tlye neden iş yapar ki? lisans ücretleri elektrik ücretleri vs. vs. ciklet mi alacak 20 tlye
  • 22-09-2024, 14:02:42
    #14
    Valla ilkten Ti'ye aldım ama bu ay 3500 TL sadece elektrik gelmiş. 800 lira internet gelmiş. Kira ıvır zıvır yeme içme mazot amortisman vs saymıyorum bile. 20 TL leri sadece sabahtan akşama kadar her 10 dakikada tane alsa bile kurtaracak bir düzen değil. Helal olsun diyim ne diyim.
  • 22-09-2024, 14:13:07
    #15
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu iş tamamen eziklikle alakalı. Durumla alakası yok durumu olmayan adam 20 tlye neden iş yapar ki? lisans ücretleri elektrik ücretleri vs. vs. ciklet mi alacak 20 tlye
    Bence alakasız durum , artık profosyonel yapanda taban fiyata yapıyor yenilerde , yeniler bu yüzden satış yapamıyor , yada arkadaş belki yenidir kendini geliştirmek için o fiyata yapıyordur , Büyük para alsam tepki alırım mantığıyla düşünüyor olabilir Zaten r10 da modlar taban fiyat altı satışı yasaklamış yani denek oluyor ki konu açmamış , adam özelden satmaya çalışıyorsa kimsenin ona hakaret etmeye hakkı yok istediği fiyata satar
  • 22-09-2024, 14:18:26
    #16
    .best ONE 🏆
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence alakasız durum , artık profosyonel yapanda taban fiyata yapıyor yenilerde , yeniler bu yüzden satış yapamıyor , yada arkadaş belki yenidir kendini geliştirmek için o fiyata yapıyordur , Büyük para alsam tepki alırım mantığıyla düşünüyor olabilir Zaten r10 da modlar taban fiyat altı satışı yasaklamış yani denek oluyor ki konu açmamış , adam özelden satmaya çalışıyorsa kimsenin ona hakaret etmeye hakkı yok istediği fiyata satar
    Forum kurallarına hakim olmadığınız profilinizdeki cezalar ve banlardan belli. Özel de olsa müşteri bulma imkanını R10 sağlıyor ve R10'un kurallarına uymak zorundalar. Biz de 0'dan başladık biz de taban fiyata uyarak yükseldik yükselmek isteyen her türlü yükselir.
  • 22-09-2024, 14:19:14
    #17
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence alakasız durum , artık profosyonel yapanda taban fiyata yapıyor yenilerde , yeniler bu yüzden satış yapamıyor , yada arkadaş belki yenidir kendini geliştirmek için o fiyata yapıyordur , Büyük para alsam tepki alırım mantığıyla düşünüyor olabilir Zaten r10 da modlar taban fiyat altı satışı yasaklamış yani denek oluyor ki konu açmamış , adam özelden satmaya çalışıyorsa kimsenin ona hakaret etmeye hakkı yok istediği fiyata satar
    Bak güzel insan kimse hakaret etmiyor aksine hakaret edercesine bu iş bu şekilde yapılmaz! Ne olursan ol "Emeğe ve Ekmeğe" saygı duyun!

    Bilmeyen ya da görmemezlikten gelenler için.
    Tasarım Alt limitler:
    Alt limit belirtilmeyen tüm işler için alt limit 150 TL’dir.

    Diye de belirttim istersen konuya hakim olup, detaylı inceledikten sonra yorum yapmanı öneririm. Bu tarz insanlara destek oluyorsan ya bunu bu şekilde yapan şahısların arkadaşısın ya da o şahıslardan birisin!
  • 22-09-2024, 14:22:03
    #18
    Bizler burada nelere maruz kalarak iş yapıp ev geçindirmeye çalışıyoruz ben 4 yıldır emek ve zaman vererek bu platformda buraya kadar gelmeye çalışırken bir çok arkdaşımızın 10 yıl üstü bu platformda daha fazlasını yaparak bu segmente ulaşmış olmalarını hiçe saydırmam!