Bence alakasız durum , artık profosyonel yapanda taban fiyata yapıyor yenilerde , yeniler bu yüzden satış yapamıyor , yada arkadaş belki yenidir kendini geliştirmek için o fiyata yapıyordur , Büyük para alsam tepki alırım mantığıyla düşünüyor olabilir Zaten r10 da modlar taban fiyat altı satışı yasaklamış yani denek oluyor ki konu açmamış , adam özelden satmaya çalışıyorsa kimsenin ona hakaret etmeye hakkı yok istediği fiyata satar
Bak güzel insan kimse hakaret etmiyor aksine hakaret edercesine bu iş bu şekilde yapılmaz! Ne olursan ol "Emeğe ve Ekmeğe" saygı duyun!
Bilmeyen ya da görmemezlikten gelenler için.
Tasarım Alt limitler:
Alt limit belirtilmeyen tüm işler için alt limit 150 TLdir.
Diye de belirttim istersen konuya hakim olup, detaylı inceledikten sonra yorum yapmanı öneririm. Bu tarz insanlara destek oluyorsan ya bunu bu şekilde yapan şahısların arkadaşısın ya da o şahıslardan birisin!