kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu iş tamamen eziklikle alakalı. Durumla alakası yok durumu olmayan adam 20 tlye neden iş yapar ki? lisans ücretleri elektrik ücretleri vs. vs. ciklet mi alacak 20 tlye
Bence alakasız durum , artık profosyonel yapanda taban fiyata yapıyor yenilerde , yeniler bu yüzden satış yapamıyor , yada arkadaş belki yenidir kendini geliştirmek için o fiyata yapıyordur , Büyük para alsam tepki alırım mantığıyla düşünüyor olabilir Zaten r10 da modlar taban fiyat altı satışı yasaklamış yani denek oluyor ki konu açmamış , adam özelden satmaya çalışıyorsa kimsenin ona hakaret etmeye hakkı yok istediği fiyata satar