bu iş tamamen eziklikle alakalı. Durumla alakası yok durumu olmayan adam 20 tlye neden iş yapar ki? lisans ücretleri elektrik ücretleri vs. vs. ciklet mi alacak 20 tlye
Bence alakasız durum , artık profosyonel yapanda taban fiyata yapıyor yenilerde , yeniler bu yüzden satış yapamıyor , yada arkadaş belki yenidir kendini geliştirmek için o fiyata yapıyordur , Büyük para alsam tepki alırım mantığıyla düşünüyor olabilir Zaten r10 da modlar taban fiyat altı satışı yasaklamış yani denek oluyor ki konu açmamış , adam özelden satmaya çalışıyorsa kimsenin ona hakaret etmeye hakkı yok istediği fiyata satar