Konu
"20₺ ye tasarım" Şaka mı bu!
22-09-2024, 13:45:11
#12
veabiz
@
MKDesign
;
@
MustafaAKCA
;
@
Karmen Medya
;
@
BurakÇEKER
;
@
grafiking
;
@
MrtbtL
;
@
EKA Reklam
;
@
NovaDesign
;
@
LisaCreative
;
@
BATUHANKURT
;
@
Palria
;
@
Tunahan
;
@
delikurt8
;
@
kaanilbey
;
@
FiKRAL
;
@
kadirflance
;
@
Eyup
;
@
canfidelity
;
@
Blesyum
;
@
Anılcan
;
@
gcN
;
@
Jessep
;
@
peerless
;
@
Erc_Orc
;
Siz değerli r10 tasarımcı arkadaşlarım konu ile ilgili ne düşünüyorsunuz?