@MKDesign; @MustafaAKCA; @Karmen Medya; @BurakÇEKER; @grafiking; @MrtbtL; @EKA Reklam; @NovaDesign; @LisaCreative; @BATUHANKURT; @Palria; @Tunahan; @delikurt8; @kaanilbey; @FiKRAL; @kadirflance; @Eyup; @canfidelity; @Blesyum; @Anılcan; @gcN; @Jessep; @peerless; @Erc_Orc;

Siz değerli r10 tasarımcı arkadaşlarım konu ile ilgili ne düşünüyorsunuz?