Bence alakasız durum , artık profosyonel yapanda taban fiyata yapıyor yenilerde , yeniler bu yüzden satış yapamıyor , yada arkadaş belki yenidir kendini geliştirmek için o fiyata yapıyordur , Büyük para alsam tepki alırım mantığıyla düşünüyor olabilir Zaten r10 da modlar taban fiyat altı satışı yasaklamış yani denek oluyor ki konu açmamış , adam özelden satmaya çalışıyorsa kimsenin ona hakaret etmeye hakkı yok istediği fiyata satar
Forum kurallarına hakim olmadığınız profilinizdeki cezalar ve banlardan belli. Özel de olsa müşteri bulma imkanını R10 sağlıyor ve R10'un kurallarına uymak zorundalar. Biz de 0'dan başladık biz de taban fiyata uyarak yükseldik yükselmek isteyen her türlü yükselir.