• 18-09-2024, 13:13:36
    #1
    Merhaba, bu firma yaklaşık 2-2,5 ay önce büyük çaplı bir güncelleme yaparak komple arayüzüne kadar değişiklik yaptılar. Ne zaman ki bu güncellemeyi yaptılar kablotv kumandası makine ile eşleşme problemleri başladı.
    İlk zamanlar bu eşleşme seyrek oluyordu hallediyorduk ama şikayet kaydı oluşturmuştuk.
    Son 1 aydır tv açamıyoruz çünkü kumanda eşleşmiyor kumanda eşleşmeyince otomatik olarak tv de kullanılamıyor.
    Sürekli olarak şikayet kaydı açıyorlar açıyorlar açıyorlar ve sadece açıyorlar.
    Daha bugün teknik destek elemanı geldi baktı dedi merkeze söyliyeceğim yazılım atmaları gerek yarına kadar düzeliyor hiç inanmıyorum düzeleyeceğine ama bekliyoruz bakalım.
    Bu sorunu yaşayan ve çözebilen varsa aynı yoldan ilerlemek istiyorum çünkü para veriyorum ama karşılığında ne hizmet alabiliyorum ne de destek...
  • 18-09-2024, 13:31:29
    #2
    Ben kullanıyorum ama benim kullandıgım cihaz çok eski. Güncelleme den sonra bende bir sorun çıkmadı.
  • 18-09-2024, 13:35:08
    #3
    Müşteri hizmetlerine yazın cihaz değişimi yapabilirler. Geçen gün adaptör bozuldu, ticket açtım adam cebine adaptörü almış geldi. Teknik destekleri iyi yani.
  • 18-09-2024, 13:49:04
    #4
    saytuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullanıyorum ama benim kullandıgım cihaz çok eski. Güncelleme den sonra bende bir sorun çıkmadı.
    Bizede eski cihaz önerlider ama şu an ödediğimiz fiyattan devam edeceğimizi söyledir. Garipler

    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerine yazın cihaz değişimi yapabilirler. Geçen gün adaptör bozuldu, ticket açtım adam cebine adaptörü almış geldi. Teknik destekleri iyi yani.
    Valla bana denk geliyor herhalde anlamadım dün teknik destek elmanını sabah 9 öğlen 2 ye kadar bekledim gelmedi işi vardır dedim saat 4 gibi aradım ve bana evde olmadığımı geldiklerini söylediler bi tur öyle kavga ettik.
    Tekrar talep oluşturduk akşam 8 e kadar gelicez dediler sonra yine yazılım kaynaklı gelsek birşey yapmayacağız dedi tekrar çağırdım gelsin baksın diye çözüm bulunsun artık neyse 10'a kadar gelicez dediler yine gelmediler.
    Şu zaman kadar hizmetinden memnundum fakat 2 aydır Tv izleyemiyoruz ve karşımızda sorunu çözecek kimseyi bulamıyoruz herkeste problemi yazılımcılara atıp duruyor
  • 18-09-2024, 13:51:25
    #5
    Frankyeffe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizede eski cihaz önerlider ama şu an ödediğimiz fiyattan devam edeceğimizi söyledir. Garipler


    Valla bana denk geliyor herhalde anlamadım dün teknik destek elmanını sabah 9 öğlen 2 ye kadar bekledim gelmedi işi vardır dedim saat 4 gibi aradım ve bana evde olmadığımı geldiklerini söylediler bi tur öyle kavga ettik.
    Tekrar talep oluşturduk akşam 8 e kadar gelicez dediler sonra yine yazılım kaynaklı gelsek birşey yapmayacağız dedi tekrar çağırdım gelsin baksın diye çözüm bulunsun artık neyse 10'a kadar gelicez dediler yine gelmediler.
    Şu zaman kadar hizmetinden memnundum fakat 2 aydır Tv izleyemiyoruz ve karşımızda sorunu çözecek kimseyi bulamıyoruz herkeste problemi yazılımcılara atıp duruyor
    Canlı destekten yazın hocam. Ayrıca ticket açın, Bir çözüme ulaşamadım cihaz değişimi istiyorum deyin.
  • 18-09-2024, 13:56:05
    #6
    R10 Sigortacısı
    Frankyeffe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bu firma yaklaşık 2-2,5 ay önce büyük çaplı bir güncelleme yaparak komple arayüzüne kadar değişiklik yaptılar. Ne zaman ki bu güncellemeyi yaptılar kablotv kumandası makine ile eşleşme problemleri başladı.
    İlk zamanlar bu eşleşme seyrek oluyordu hallediyorduk ama şikayet kaydı oluşturmuştuk.
    Son 1 aydır tv açamıyoruz çünkü kumanda eşleşmiyor kumanda eşleşmeyince otomatik olarak tv de kullanılamıyor.
    Sürekli olarak şikayet kaydı açıyorlar açıyorlar açıyorlar ve sadece açıyorlar.
    Daha bugün teknik destek elemanı geldi baktı dedi merkeze söyliyeceğim yazılım atmaları gerek yarına kadar düzeliyor hiç inanmıyorum düzeleyeceğine ama bekliyoruz bakalım.
    Bu sorunu yaşayan ve çözebilen varsa aynı yoldan ilerlemek istiyorum çünkü para veriyorum ama karşılığında ne hizmet alabiliyorum ne de destek...
    Hocam Conax modül al kendi kumandanı kullan. Şikayetvsrda benzer bir sürü şikayet var. Uğraşılmaz onla