Merhaba, bu firma yaklaşık 2-2,5 ay önce büyük çaplı bir güncelleme yaparak komple arayüzüne kadar değişiklik yaptılar. Ne zaman ki bu güncellemeyi yaptılar kablotv kumandası makine ile eşleşme problemleri başladı.
İlk zamanlar bu eşleşme seyrek oluyordu hallediyorduk ama şikayet kaydı oluşturmuştuk.
Son 1 aydır tv açamıyoruz çünkü kumanda eşleşmiyor kumanda eşleşmeyince otomatik olarak tv de kullanılamıyor.
Sürekli olarak şikayet kaydı açıyorlar açıyorlar açıyorlar ve sadece açıyorlar.
Daha bugün teknik destek elemanı geldi baktı dedi merkeze söyliyeceğim yazılım atmaları gerek yarına kadar düzeliyor hiç inanmıyorum düzeleyeceğine ama bekliyoruz bakalım.
Bu sorunu yaşayan ve çözebilen varsa aynı yoldan ilerlemek istiyorum çünkü para veriyorum ama karşılığında ne hizmet alabiliyorum ne de destek...
Türksat KabloTV Kullanan var mı?
5
●116
- 18-09-2024, 13:13:36
- 18-09-2024, 13:35:08Müşteri hizmetlerine yazın cihaz değişimi yapabilirler. Geçen gün adaptör bozuldu, ticket açtım adam cebine adaptörü almış geldi. Teknik destekleri iyi yani.
- 18-09-2024, 13:49:04Bizede eski cihaz önerlider ama şu an ödediğimiz fiyattan devam edeceğimizi söyledir. Gariplersaytuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bana denk geliyor herhalde anlamadım dün teknik destek elmanını sabah 9 öğlen 2 ye kadar bekledim gelmedi işi vardır dedim saat 4 gibi aradım ve bana evde olmadığımı geldiklerini söylediler bi tur öyle kavga ettik.celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar talep oluşturduk akşam 8 e kadar gelicez dediler sonra yine yazılım kaynaklı gelsek birşey yapmayacağız dedi tekrar çağırdım gelsin baksın diye çözüm bulunsun artık neyse 10'a kadar gelicez dediler yine gelmediler.
Şu zaman kadar hizmetinden memnundum fakat 2 aydır Tv izleyemiyoruz ve karşımızda sorunu çözecek kimseyi bulamıyoruz herkeste problemi yazılımcılara atıp duruyor - 18-09-2024, 13:51:25Canlı destekten yazın hocam. Ayrıca ticket açın, Bir çözüme ulaşamadım cihaz değişimi istiyorum deyin.Frankyeffe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2024, 13:56:05Hocam Conax modül al kendi kumandanı kullan. Şikayetvsrda benzer bir sürü şikayet var. Uğraşılmaz onlaFrankyeffe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
