Ben kullanıyorum ama benim kullandıgım cihaz çok eski. Güncelleme den sonra bende bir sorun çıkmadı.
Bizede eski cihaz önerlider ama şu an ödediğimiz fiyattan devam edeceğimizi söyledir. Garipler
Müşteri hizmetlerine yazın cihaz değişimi yapabilirler. Geçen gün adaptör bozuldu, ticket açtım adam cebine adaptörü almış geldi. Teknik destekleri iyi yani.
Valla bana denk geliyor herhalde anlamadım dün teknik destek elmanını sabah 9 öğlen 2 ye kadar bekledim gelmedi işi vardır dedim saat 4 gibi aradım ve bana evde olmadığımı geldiklerini söylediler bi tur öyle kavga ettik.
Tekrar talep oluşturduk akşam 8 e kadar gelicez dediler sonra yine yazılım kaynaklı gelsek birşey yapmayacağız dedi tekrar çağırdım gelsin baksın diye çözüm bulunsun artık neyse 10'a kadar gelicez dediler yine gelmediler.
Şu zaman kadar hizmetinden memnundum fakat 2 aydır Tv izleyemiyoruz ve karşımızda sorunu çözecek kimseyi bulamıyoruz herkeste problemi yazılımcılara atıp duruyor