Frankyeffe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, bu firma yaklaşık 2-2,5 ay önce büyük çaplı bir güncelleme yaparak komple arayüzüne kadar değişiklik yaptılar. Ne zaman ki bu güncellemeyi yaptılar kablotv kumandası makine ile eşleşme problemleri başladı.
İlk zamanlar bu eşleşme seyrek oluyordu hallediyorduk ama şikayet kaydı oluşturmuştuk.
Son 1 aydır tv açamıyoruz çünkü kumanda eşleşmiyor kumanda eşleşmeyince otomatik olarak tv de kullanılamıyor.
Sürekli olarak şikayet kaydı açıyorlar açıyorlar açıyorlar ve sadece açıyorlar.
Daha bugün teknik destek elemanı geldi baktı dedi merkeze söyliyeceğim yazılım atmaları gerek yarına kadar düzeliyor hiç inanmıyorum düzeleyeceğine ama bekliyoruz bakalım.
Bu sorunu yaşayan ve çözebilen varsa aynı yoldan ilerlemek istiyorum çünkü para veriyorum ama karşılığında ne hizmet alabiliyorum ne de destek...
Hocam Conax modül al kendi kumandanı kullan. Şikayetvsrda benzer bir sürü şikayet var. Uğraşılmaz onla