• 15-09-2024, 02:44:27
    #1
    Merhabalar, Aldığım tüm gmailler böyle onaya düşüyor bunu geçmenin bir yolu var mı ? ip farklı browser farklı hepsinde
  • 15-09-2024, 02:54:11
    #2
    Takip
  • 15-09-2024, 02:57:37
    #3
    eher bir vpn vs kullanmıyorsan hesap ayarlarına girip güvenlikten bağlı cihazları listele. orada sana ait olmayan cihazları yok et.
  • 15-09-2024, 03:02:14
    #4
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eher bir vpn vs kullanmıyorsan hesap ayarlarına girip güvenlikten bağlı cihazları listele. orada sana ait olmayan cihazları yok et.
    Hocam hesablar telefon onaya düşüyor onay yapmazsanız hiçbir türlü girilmiyor hesaba.
  • 15-09-2024, 03:03:43
    #5
    Theyka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hesablar telefon onaya düşüyor onay yapmazsanız hiçbir türlü girilmiyor hesaba.
    e yani hocam yapıver sende. ha sen bir sürü hesap açıcam vs diyorsan orası ayrı.
  • 15-09-2024, 03:04:24
    #6
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e yani hocam yapıver sende. ha sen bir sürü hesap açıcam vs diyorsan orası ayrı.
    70 gmail var hocam hepsine telefon onayı bulmak olmuyor :/
  • 15-09-2024, 08:44:57
    #7
    Theyka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70 gmail var hocam hepsine telefon onayı bulmak olmuyor :/
    Hallederiz usta ama tr olduğu için biraz pahalı kalabilir
  • 15-09-2024, 09:28:25
    #8
    patlamış gmail almışsınız hocam
  • 15-09-2024, 18:36:05
    #9
    demircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hallederiz usta ama tr olduğu için biraz pahalı kalabilir
    ne kadara ?