Theyka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hesablar telefon onaya düşüyor onay yapmazsanız hiçbir türlü girilmiyor hesaba.
e yani hocam yapıver sende. ha sen bir sürü hesap açıcam vs diyorsan orası ayrı.