Dostlar hayırlı günler, kısa bir memleket ziyaretinde telefonumun imei süresi doldu. Bafra gibi bir yerde bulabileceğim en iyi telefoncuyu buldum direnç ile imei atıldı. Bugün ise bursa'ya geldim fakat cihaz 5 dakika da kamera kısmı üst bölgede aşırı ısınma yapıyor hatta o kadar ısınıyor ki el fenerini dahi açmaya izin vermiyor.
Sorum şu, düzgün bir telefoncu bunu düzeltebilir mi ?
Yoksa cihaz çöp mü oldu ?
Cihaz xiomi note 12 pro
İMEİ Sorunu Acil
6
●574
- 14-09-2024, 01:56:09
- 14-09-2024, 01:57:028 aylık kullanım sonrası benim de gittiKaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benzer dönemde herkesin gidecek yakında
- 14-09-2024, 02:26:14Ne bilim bugün canım imei attırmak istediTheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hava koşulları el verişli içimden de bir ses geldi imei attır diye
Hocam tatilde telefonunuzun imei si giderse napabilirsiniz ki
benzer dönemde herkesin gidecek yakında