• 14-09-2024, 01:56:09
    #1
    Dostlar hayırlı günler, kısa bir memleket ziyaretinde telefonumun imei süresi doldu. Bafra gibi bir yerde bulabileceğim en iyi telefoncuyu buldum direnç ile imei atıldı. Bugün ise bursa'ya geldim fakat cihaz 5 dakika da kamera kısmı üst bölgede aşırı ısınma yapıyor hatta o kadar ısınıyor ki el fenerini dahi açmaya izin vermiyor.

    Sorum şu, düzgün bir telefoncu bunu düzeltebilir mi ?
    Yoksa cihaz çöp mü oldu ?

    Cihaz xiomi note 12 pro
  • 14-09-2024, 01:57:02
    #2
    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar hayırlı günler, kısa bir memleket ziyaretinde telefonumun imei süresi doldu. Bafra gibi bir yerde bulabileceğim en iyi telefoncuyu buldum direnç ile imei atıldı. Bugün ise bursa'ya geldim fakat cihaz 5 dakika da kamera kısmı üst bölgede aşırı ısınma yapıyor hatta o kadar ısınıyor ki el fenerini dahi açmaya izin vermiyor.

    Sorum şu, düzgün bir telefoncu bunu düzeltebilir mi ?
    Yoksa cihaz çöp mü oldu ?

    Cihaz xiomi note 12 pro
    8 aylık kullanım sonrası benim de gitti benzer dönemde herkesin gidecek yakında
  • 14-09-2024, 01:57:09
    #3
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    Genede bir gösterin derim hocam. Belli olmaz.
  • 14-09-2024, 02:13:30
    #4
    sıkıntı bi durum keşke yaptırtmasaydınız
  • 14-09-2024, 02:14:55
    #5
    patlama riski var
  • 14-09-2024, 02:16:00
    #6
    Tanıdık iyi bir telefoncu varsa gösterin sorunu çözecektir.
  • 14-09-2024, 02:26:14
    #7
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıkıntı bi durum keşke yaptırtmasaydınız
    Ne bilim bugün canım imei attırmak istedi Hava koşulları el verişli içimden de bir ses geldi imei attır diye Hocam tatilde telefonunuzun imei si giderse napabilirsiniz ki