Dostlar hayırlı günler, kısa bir memleket ziyaretinde telefonumun imei süresi doldu. Bafra gibi bir yerde bulabileceğim en iyi telefoncuyu buldum direnç ile imei atıldı. Bugün ise bursa'ya geldim fakat cihaz 5 dakika da kamera kısmı üst bölgede aşırı ısınma yapıyor hatta o kadar ısınıyor ki el fenerini dahi açmaya izin vermiyor.
Sorum şu, düzgün bir telefoncu bunu düzeltebilir mi ?
Yoksa cihaz çöp mü oldu ?
Cihaz xiomi note 12 pro