KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostlar hayırlı günler, kısa bir memleket ziyaretinde telefonumun imei süresi doldu. Bafra gibi bir yerde bulabileceğim en iyi telefoncuyu buldum direnç ile imei atıldı. Bugün ise bursa'ya geldim fakat cihaz 5 dakika da kamera kısmı üst bölgede aşırı ısınma yapıyor hatta o kadar ısınıyor ki el fenerini dahi açmaya izin vermiyor.

Sorum şu, düzgün bir telefoncu bunu düzeltebilir mi ?
Yoksa cihaz çöp mü oldu ?

Cihaz xiomi note 12 pro
8 aylık kullanım sonrası benim de gitti benzer dönemde herkesin gidecek yakında