• 13-09-2024, 15:02:47
    #1
    GSS borcu sildirebildiniz mi? veya başvuru nasıl yapılıyor?
  • 13-09-2024, 15:05:33
    #2
    haksız yere borç çıkarıldığını düşünüyorsanız başvurun hocam. Zaten haklıysanız silerler.
  • 13-09-2024, 15:06:26
    #3
    Gidip gelir testi yaptırmanız lazım. Eğer hane halkı geliri asgari gelirin 3te 1inden az ise primi devlet öder
  • 13-09-2024, 15:07:47
    #4
    mehmetemin72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidip gelir testi yaptırmanız lazım. Eğer hane halkı geliri asgari gelirin 3te 1inden az ise primi devlet öder
    Bu durumda gelir testi bir işe yaramaz ki aylık 6 bin toplam eve giren para mı olmalı?
    • Takva
    Takva bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-09-2024, 15:16:30
    #5
    Ülkecek ayaklansak değil borcu silmek saçma sapan uydurdukları sistemi bile kaldırırlar

    adamlar çinde benzin pahalındı diye kontak kapattı benzin zam indirildi üstüne eski fiyattan aşağı sattılar

    ama bizim ülke de GSS savunan bir kesim var birde vurdum duymaz halk var

    bakınmadığım hastaneye keyfi yere borçlanıyorum bakınacağım zaman ya randevu sistemi üzerinden ödersin yada danışma da o yapışkanı etiketi alıyorsun o zaman ödersin nakit yada kartla o da bir ay geçerli olur

    bakınmıyorum etmiyorum her ay borçlanıyor

    ne yapğacaklar tüm ülkeyi hapse mi atacaklar gss için seçim zamanı karşımız da oy için yapmadıkları şey kalmaz

    ülkecek ayağa kalkamımız lazım cesaretli olmak lazım oy veren biziz onlar değil o yüzden ki onların düşünmesi korkması gerek bizim değil Türk milleti her zaman haklıdır ve hakkını da aramalıdır

    gerekirse taksimde toplanalım eylem yapalım
  • 13-09-2024, 15:18:57
    #6
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkecek ayaklansak değil borcu silmek saçma sapan uydurdukları sistemi bile kaldırırlar

    adamlar çinde benzin pahalındı diye kontak kapattı benzin zam indirildi üstüne eski fiyattan aşağı sattılar

    ama bizim ülke de GSS savunan bir kesim var birde vurdum duymaz halk var

    bakınmadığım hastaneye keyfi yere borçlanıyorum bakınacağım zaman ya randevu sistemi üzerinden ödersin yada danışma da o yapışkanı etiketi alıyorsun o zaman ödersin nakit yada kartla o da bir ay geçerli olur

    bakınmıyorum etmiyorum her ay borçlanıyor

    ne yapğacaklar tüm ülkeyi hapse mi atacaklar gss için seçim zamanı karşımız da oy için yapmadıkları şey kalmaz

    ülkecek ayağa kalkamımız lazım cesaretli olmak lazım oy veren biziz onlar değil o yüzden ki onların düşünmesi korkması gerek bizim değil Türk milleti her zaman haklıdır ve hakkını da aramalıdır

    gerekirse taksimde toplanalım eylem yapalım
    Ne gerek var hocam eyleme. Dediğiniz gibi. Ödemeyince tüm ülkeyi hapse mi atacaklar? Öğrenciyim, bana bile GSS yapıştırıyorlar. 15 bin küsür birikmiş. Hastaneye gidince gene para ödüyorum zaten.
  • 13-09-2024, 15:19:04
    #7
    Bende anlamadım banada 26.432 TL borç çıkartmışlar. Hayatım da genel sağlık sigortasından faydalanmadım hiçbir zaman. Almadığım hizmeti bana ödetiyorlar ama suriyeli vatandaşlar ücretsiz tedavi oluyor. WHERE İS THE ADALET
  • 13-09-2024, 15:19:45
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durumda gelir testi bir işe yaramaz ki aylık 6 bin toplam eve giren para mı olmalı?
    Eksik yazmışım kişi başı hane halkı geliri. Eve 30 bin TL giriyorsa ve 5 kişi yaşıyorsa gss borcu çıkar.
  • 13-09-2024, 16:36:00
    #9
    ben Kıbrıs'ta yasiyorum yinede birikmis
    şimdi uğraştiracaklar elçilik beyan falan