Ülkecek ayaklansak değil borcu silmek saçma sapan uydurdukları sistemi bile kaldırırlar
adamlar çinde benzin pahalındı diye kontak kapattı benzin zam indirildi üstüne eski fiyattan aşağı sattılar
ama bizim ülke de GSS savunan bir kesim var birde vurdum duymaz halk var
bakınmadığım hastaneye keyfi yere borçlanıyorum bakınacağım zaman ya randevu sistemi üzerinden ödersin yada danışma da o yapışkanı etiketi alıyorsun o zaman ödersin nakit yada kartla o da bir ay geçerli olur
bakınmıyorum etmiyorum her ay borçlanıyor
ne yapğacaklar tüm ülkeyi hapse mi atacaklar gss için seçim zamanı karşımız da oy için yapmadıkları şey kalmaz
ülkecek ayağa kalkamımız lazım cesaretli olmak lazım oy veren biziz onlar değil o yüzden ki onların düşünmesi korkması gerek bizim değil Türk milleti her zaman haklıdır ve hakkını da aramalıdır
gerekirse taksimde toplanalım eylem yapalım
Ne gerek var hocam eyleme. Dediğiniz gibi. Ödemeyince tüm ülkeyi hapse mi atacaklar? Öğrenciyim, bana bile GSS yapıştırıyorlar. 15 bin küsür birikmiş. Hastaneye gidince gene para ödüyorum zaten.