Bende anlamadım banada 26.432 TL borç çıkartmışlar. Hayatım da genel sağlık sigortasından faydalanmadım hiçbir zaman. Almadığım hizmeti bana ödetiyorlar ama suriyeli vatandaşlar ücretsiz tedavi oluyor. WHERE İS THE ADALET