• 13-09-2024, 02:00:20
    #1
    Selamun Aleyküm dostlar,

    Hemen hemen 1 yıldır samsunda yaşıyorum.

    Çok fazla çevrem var lakin bunlar evli olduğu için sahilde yürüyüp yapacak kimsem yok
    Yengelerden izin alamıyor kılıbıklar.

    Akşamları sahilde yürüyüş yapıp sohbet edecek var mı?

    Not: Atakum körfezdeyim
  • 13-09-2024, 02:01:16
    #2
    Amasya'da yaşıyorum fakat bazen kafa dağıtmak için Samsun'a geliyorum 3-4 gün kalıp dönüyorum genelde balık tutmaya gidiyorum öyle bir durum olursa balığa beklerim hocam gelmek istersen
  • 13-09-2024, 02:02:03
    #3
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amasya'da yaşıyorum fakat bazen kafa dağıtmak için Samsun'a geliyorum 3-4 gün kalıp dönüyorum genelde balık tutmaya gidiyorum öyle bir durum olursa balığa beklerim hocam gelmek istersen
    Hocam 05534550585 gelince arayın uğrarım yanınıza
  • 13-09-2024, 02:02:10
    #4
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amasya'da yaşıyorum fakat bazen kafa dağıtmak için Samsun'a geliyorum 3-4 gün kalıp dönüyorum genelde balık tutmaya gidiyorum öyle bir durum olursa balığa beklerim hocam gelmek istersen
    Amasya da nerdesın hemşerim ne iş yaparsın
  • 13-09-2024, 02:02:36
    #5
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamun Aleyküm dostlar,

    Hemen hemen 1 yıldır samsunda yaşıyorum.

    Çok fazla çevrem var lakin bunlar evli olduğu için sahilde yürüyüp yapacak kimsem yok
    Yengelerden izin alamıyor kılıbıklar.

    Akşamları sahilde yürüyüş yapıp sohbet edecek var mı?

    Not: Atakum körfezdeyim
    dikkat edin sıkıntılı biri çıkar takar geçer valla
  • 13-09-2024, 02:03:25
    #6
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dikkat edin sıkıntılı biri çıkar takar geçer valla
    Gözümün gördüğü hiçbişeyden korkmam hocam
  • 13-09-2024, 02:03:59
    #7
    Ben de Atakent'te oturuyorum hocam
  • 13-09-2024, 02:04:04
    #8
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amasya'da yaşıyorum fakat bazen kafa dağıtmak için Samsun'a geliyorum 3-4 gün kalıp dönüyorum genelde balık tutmaya gidiyorum öyle bir durum olursa balığa beklerim hocam gelmek istersen
    MeyRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amasya da nerdesın hemşerim ne iş yaparsın
    hemşerim Erbaalıyım, taşovalı var mı aranızda
  • 13-09-2024, 02:05:07
    #9
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözümün gördüğü hiçbişeyden korkmam hocam
    iyiydi işte bu