Selamun Aleyküm dostlar,
Hemen hemen 1 yıldır samsunda yaşıyorum.
Çok fazla çevrem var lakin bunlar evli olduğu için sahilde yürüyüp yapacak kimsem yok

Yengelerden izin alamıyor kılıbıklar.
Akşamları sahilde yürüyüş yapıp sohbet edecek var mı?
Not: Atakum körfezdeyim