Selamun Aleyküm dostlar,

Hemen hemen 1 yıldır samsunda yaşıyorum.

Çok fazla çevrem var lakin bunlar evli olduğu için sahilde yürüyüp yapacak kimsem yok
Yengelerden izin alamıyor kılıbıklar.

Akşamları sahilde yürüyüş yapıp sohbet edecek var mı?

Not: Atakum körfezdeyim