• 13-09-2024, 10:31:39
    #19
    Bende atakumdayım ama bizde de kılıbıklık var. İş dışında kızımdan izin alamıyorum.
  • 13-09-2024, 13:06:29
    #20
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırık erbaa lıydınız. Samsundayım🫡
    ahaha hocam mesaj atıyorum size, sizi komple unutmuşum
  • 13-09-2024, 15:07:14
    #21
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    @YEF DİGİTAL;'in boş vakti çok hocam ne zaman çağırsan gelir
  • 13-09-2024, 16:18:35
    #22
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamun Aleyküm dostlar,

    Hemen hemen 1 yıldır samsunda yaşıyorum.

    Çok fazla çevrem var lakin bunlar evli olduğu için sahilde yürüyüp yapacak kimsem yok
    Yengelerden izin alamıyor kılıbıklar.

    Akşamları sahilde yürüyüş yapıp sohbet edecek var mı?

    Not: Atakum körfezdeyim
    Yıl sonuna kadar bizde oraya taşınıyoruz memleket özlendi...
  • 15-09-2024, 02:29:25
    #23
    Bende samsundayım Merkezde kuryelik yapıyorum 😎
  • 15-09-2024, 21:21:26
    #24
    Amasya-Tokat-Samsun'dan selamlar...
  • 15-09-2024, 21:43:03
    #25
    Bende Samsun İlkadım'dayım