• 12-09-2024, 11:11:38
    #1
    Merhabalar , sonunda binama fiber altyapısı geldi , sadece kablonet fiber altyapıyı çekti , aranızda kablonetin fiber internetini kullanan var mı ? beni bilgilendirirseniz çok sevinirim hayırlı günler.
  • 12-09-2024, 11:37:16
    #2
    Benim de yeni taşınacağım binada sadece kablonet fiber var, takipteyim.
  • 12-09-2024, 12:21:12
    #3
    Dün geldiler hoşgeldin kampanyası varmış araştırdım ama cok şikayet var guvenemedim açıkçası. Müşteri hizmetleri de çok acemi. Turkcell Superonline kullanıyorum 2 ayım kaldi fiyatlar çok zamlanacakmis
  • 12-09-2024, 12:57:23
    #4
    1,5 yıldır kullanıyorum sorun olmadı hiç lakin biraz ping değeri yüksek gibi geldi. Şimdi test yaptım kablosuz wifi 5.0 ghz ile bağlı değerler bu şekilde her zaman.
    • alican_38
    alican_38 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-09-2024, 13:15:53
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,5 yıldır kullanıyorum sorun olmadı hiç lakin biraz ping değeri yüksek gibi geldi. Şimdi test yaptım kablosuz wifi 5.0 ghz ile bağlı değerler bu şekilde her zaman.
    Modemden memnun musun hocam ? hangi modemi verdiler ?
  • 12-09-2024, 13:23:34
    #6
    Netmaster modemleri çok kötü
    2 yan odada çekmiyor, sürekli kopuyor
    Taşınırken yeni yerde altyapıları yok diye iptal ettirirken çok sorun yaşadım, süreci uzattıkça uzattılar, cayma bedeli çıkardılar sonunda icralık oldum.
    TV yok istemiyorum diyorum, cihazı kurup gidiyorlar. Cihaz için kart oluyormuş onu vermediler, iptal ederken kart yok diye ekstra borç çıkardılar.
    Fiber ama binanın kutusuna kadar fiber. Evlere yine koaksiyel kabloyla geliyor internet.
  • 12-09-2024, 13:52:06
    #7
    nozkokcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netmaster modemleri çok kötü
    2 yan odada çekmiyor, sürekli kopuyor
    Taşınırken yeni yerde altyapıları yok diye iptal ettirirken çok sorun yaşadım, süreci uzattıkça uzattılar, cayma bedeli çıkardılar sonunda icralık oldum.
    TV yok istemiyorum diyorum, cihazı kurup gidiyorlar. Cihaz için kart oluyormuş onu vermediler, iptal ederken kart yok diye ekstra borç çıkardılar.
    Fiber ama binanın kutusuna kadar fiber. Evlere yine koaksiyel kabloyla geliyor internet.
    Vdsl modemleri iyi değil bende kullandım netmastırı , fiberin modemleri ( gpon ) başka modem kullanıyorlar
  • 12-09-2024, 13:53:15
    #8
    alican_38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemden memnun musun hocam ? hangi modemi verdiler ?
    Kendi modemini getirip kurdular sorun olmadı hiç. Çekim gücüde kapsama alanıda yeterli oluyor benim için.
    • alican_38
    alican_38 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-09-2024, 13:57:01
    #9
    @orucyonel;