Kablonet fiber internetini kullanan var mı?
8
●166
- 12-09-2024, 13:15:53Modemden memnun musun hocam ? hangi modemi verdiler ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2024, 13:23:34Netmaster modemleri çok kötü
2 yan odada çekmiyor, sürekli kopuyor
Taşınırken yeni yerde altyapıları yok diye iptal ettirirken çok sorun yaşadım, süreci uzattıkça uzattılar, cayma bedeli çıkardılar sonunda icralık oldum.
TV yok istemiyorum diyorum, cihazı kurup gidiyorlar. Cihaz için kart oluyormuş onu vermediler, iptal ederken kart yok diye ekstra borç çıkardılar.
Fiber ama binanın kutusuna kadar fiber. Evlere yine koaksiyel kabloyla geliyor internet. - 12-09-2024, 13:52:06Vdsl modemleri iyi değil bende kullandım netmastırı , fiberin modemleri ( gpon ) başka modem kullanıyorlarnozkokcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2024, 13:53:15Kendi modemini getirip kurdular sorun olmadı hiç. Çekim gücüde kapsama alanıda yeterli oluyor benim için.alican_38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
