Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1,5 yıldır kullanıyorum sorun olmadı hiç lakin biraz ping değeri yüksek gibi geldi. Şimdi test yaptım kablosuz wifi 5.0 ghz ile bağlı değerler bu şekilde her zaman.
Modemden memnun musun hocam ? hangi modemi verdiler ?