Netmaster modemleri çok kötü
2 yan odada çekmiyor, sürekli kopuyor
Taşınırken yeni yerde altyapıları yok diye iptal ettirirken çok sorun yaşadım, süreci uzattıkça uzattılar, cayma bedeli çıkardılar sonunda icralık oldum.
TV yok istemiyorum diyorum, cihazı kurup gidiyorlar. Cihaz için kart oluyormuş onu vermediler, iptal ederken kart yok diye ekstra borç çıkardılar.
Fiber ama binanın kutusuna kadar fiber. Evlere yine koaksiyel kabloyla geliyor internet.