• 06-09-2024, 11:42:37
    #1
    Selamlar, bu tarz borsalarda %1 1.5 gibi kar oranlarıyla usdt alım satım işlemi yapmayı düşünüyorum fakat hukuki ve mali yönden bir sorun yaşarmıyım bu konuda bilgi sahibi olan varmı ?
    Hesaplara günlük giren çıkan para ciddi oranlarda artacak, yada 3. partiyle işlem yapmamama rağmen kara para aklama olaylarına vb karışma ihtimali varmıdır ?
  • 06-09-2024, 11:58:22
    #2
    Bankadan ödeme aldığınız kişi ile usdt göndereceğiniz kişinin kesinlikle aynı olması gerekmekte. Wise, paypal gibi ödeme yöntemleri kullanacağınız için ayrıyeten şirket kurmanız gerekiyor veya bu hizmeti sağlayan arkadaşlardan hesap satın almanız gerekir. P2P karlı bir iş modeli, fakat belirttiğim gibi epeyde riskli. Genel müşterileriniz ingiltere üzerinden olur, kredi kartı ile usdt yatırma limitleri olduğu için mecburen p2p şeklinde işlem yapıyorlar.
  • 06-09-2024, 12:19:05
    #3
    Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankadan ödeme aldığınız kişi ile usdt göndereceğiniz kişinin kesinlikle aynı olması gerekmekte. Wise, paypal gibi ödeme yöntemleri kullanacağınız için ayrıyeten şirket kurmanız gerekiyor veya bu hizmeti sağlayan arkadaşlardan hesap satın almanız gerekir. P2P karlı bir iş modeli, fakat belirttiğim gibi epeyde riskli. Genel müşterileriniz ingiltere üzerinden olur, kredi kartı ile usdt yatırma limitleri olduğu için mecburen p2p şeklinde işlem yapıyorlar.
    TR kullanıcıları üzerinde işlem yapmayı düşünüyorum fakat dediğim gibi tek korktuğum şey hesaba günde 400 500 bin tl hacim olması
  • 06-09-2024, 12:45:11
    #4
    bbadli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TR kullanıcıları üzerinde işlem yapmayı düşünüyorum fakat dediğim gibi tek korktuğum şey hesaba günde 400 500 bin tl hacim olması
    TR kullanıcılarında yaparsanız kar edemezsiniz, yüklü işlemlerde vergi vermek durumundasınız vs TRde ki işlemlerin %90ı kara para.
  • 06-09-2024, 12:52:47
    #5
    Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankadan ödeme aldığınız kişi ile usdt göndereceğiniz kişinin kesinlikle aynı olması gerekmekte. Wise, paypal gibi ödeme yöntemleri kullanacağınız için ayrıyeten şirket kurmanız gerekiyor veya bu hizmeti sağlayan arkadaşlardan hesap satın almanız gerekir. P2P karlı bir iş modeli, fakat belirttiğim gibi epeyde riskli. Genel müşterileriniz ingiltere üzerinden olur, kredi kartı ile usdt yatırma limitleri olduğu için mecburen p2p şeklinde işlem yapıyorlar.
    Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TR kullanıcılarında yaparsanız kar edemezsiniz, yüklü işlemlerde vergi vermek durumundasınız vs TRde ki işlemlerin %90ı kara para.
    Ufak bir araştırma yaptım borsalardaki satıcıların tamamı kimlik telefon vb. onaylı kullanıcılar. Hesapları satın almadıkları bilinmiyor tabi. Bilemiyorum tek korkum yasal yönden karşıma sorun çıkması
  • 06-09-2024, 13:06:58
    #6
    bbadli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufak bir araştırma yaptım borsalardaki satıcıların tamamı kimlik telefon vb. onaylı kullanıcılar. Hesapları satın almadıkları bilinmiyor tabi. Bilemiyorum tek korkum yasal yönden karşıma sorun çıkması
    Hocam zaten kimlik onayı var mecburen, fakat ödemeyi aldığınız kişi ile borsada ki kullanıcıların bilgilerinin uyuşması gerekli.
  • 06-09-2024, 13:08:53
    #7
    Mantıklı değil p2p de yüksek fiyat var al sat daha ucuz
  • 06-09-2024, 13:18:53
    #8
    Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten kimlik onayı var mecburen, fakat ödemeyi aldığınız kişi ile borsada ki kullanıcıların bilgilerinin uyuşması gerekli.
    Evet bir iki deneme yaptım. Satın alan kişilerle parayı hesaba gönderen kişiler tamamen aynı ondan yana bir sorun yok. Sorun o kişilerin para aklıyor olabilme ihtimali
  • 06-09-2024, 13:19:28
    #9
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı değil p2p de yüksek fiyat var al sat daha ucuz
    İşlem başına %1 kazanç gayet iyi bi getiri bence.