Selamlar, bu tarz borsalarda %1 1.5 gibi kar oranlarıyla usdt alım satım işlemi yapmayı düşünüyorum fakat hukuki ve mali yönden bir sorun yaşarmıyım bu konuda bilgi sahibi olan varmı ?
Hesaplara günlük giren çıkan para ciddi oranlarda artacak, yada 3. partiyle işlem yapmamama rağmen kara para aklama olaylarına vb karışma ihtimali varmıdır ?
binance gate gibi kripto borsalarda p2p işlem yapmak
11
●368
- 06-09-2024, 11:58:22Bankadan ödeme aldığınız kişi ile usdt göndereceğiniz kişinin kesinlikle aynı olması gerekmekte. Wise, paypal gibi ödeme yöntemleri kullanacağınız için ayrıyeten şirket kurmanız gerekiyor veya bu hizmeti sağlayan arkadaşlardan hesap satın almanız gerekir. P2P karlı bir iş modeli, fakat belirttiğim gibi epeyde riskli. Genel müşterileriniz ingiltere üzerinden olur, kredi kartı ile usdt yatırma limitleri olduğu için mecburen p2p şeklinde işlem yapıyorlar.
- 06-09-2024, 12:19:05TR kullanıcıları üzerinde işlem yapmayı düşünüyorum fakat dediğim gibi tek korktuğum şey hesaba günde 400 500 bin tl hacim olmasıKaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2024, 12:45:11TR kullanıcılarında yaparsanız kar edemezsiniz, yüklü işlemlerde vergi vermek durumundasınız vs TRde ki işlemlerin %90ı kara para.bbadli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2024, 12:52:47Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleUfak bir araştırma yaptım borsalardaki satıcıların tamamı kimlik telefon vb. onaylı kullanıcılar. Hesapları satın almadıkları bilinmiyor tabi. Bilemiyorum tek korkum yasal yönden karşıma sorun çıkmasıKaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2024, 13:06:58Hocam zaten kimlik onayı var mecburen, fakat ödemeyi aldığınız kişi ile borsada ki kullanıcıların bilgilerinin uyuşması gerekli.bbadli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2024, 13:18:53Evet bir iki deneme yaptım. Satın alan kişilerle parayı hesaba gönderen kişiler tamamen aynı ondan yana bir sorun yok. Sorun o kişilerin para aklıyor olabilme ihtimaliKaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2024, 13:19:28İşlem başına %1 kazanç gayet iyi bi getiri bence.SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle