bbadli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TR kullanıcıları üzerinde işlem yapmayı düşünüyorum fakat dediğim gibi tek korktuğum şey hesaba günde 400 500 bin tl hacim olması
TR kullanıcılarında yaparsanız kar edemezsiniz, yüklü işlemlerde vergi vermek durumundasınız vs TRde ki işlemlerin %90ı kara para.