Bankadan ödeme aldığınız kişi ile usdt göndereceğiniz kişinin kesinlikle aynı olması gerekmekte. Wise, paypal gibi ödeme yöntemleri kullanacağınız için ayrıyeten şirket kurmanız gerekiyor veya bu hizmeti sağlayan arkadaşlardan hesap satın almanız gerekir. P2P karlı bir iş modeli, fakat belirttiğim gibi epeyde riskli. Genel müşterileriniz ingiltere üzerinden olur, kredi kartı ile usdt yatırma limitleri olduğu için mecburen p2p şeklinde işlem yapıyorlar.
TR kullanıcılarında yaparsanız kar edemezsiniz, yüklü işlemlerde vergi vermek durumundasınız vs TRde ki işlemlerin %90ı kara para.
Ufak bir araştırma yaptım borsalardaki satıcıların tamamı kimlik telefon vb. onaylı kullanıcılar. Hesapları satın almadıkları bilinmiyor tabi. Bilemiyorum tek korkum yasal yönden karşıma sorun çıkması